Nu är vi igång!

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen
Idag blev motionsrundan avklarad, börjar smått få träningsvärk i låren!
En go känsla för då vet jag att jag har tränat! Långt blev det inte denna gång, nästan 3,5 km men tänkte börja mjukt så jag inte ruschar fram! Har även kikat på fina träningskläder med, höja motivationen ännu mer!

Har även under kvällen lagt upp små mål som jag ska belöna mig själv en gång i månaden!
Nu den 20e ska jag klicka hem träningsbyxor, nästa månad ska jag köpa riktigt idrottsskor och sen när det börjar bli för kallt att vara ute så ska jag belöna mig med ett fint gymkort så jag även ska hålla igång under vintertiden :)
Nästa år funderar jag på att anmäla mig till halvsimmet, en del av Vansbro simningen som hålls årligen!

Imorgon blir det att jag ska öka smått med km, ska försöka gå/jogga till 4 km!
Tur att jag har min käre make vid min sida för han är bra på att ge lite tips och idéer från när han tränade när han låg inne så snappar upp lite bra information om andning och själva flåset! Från och med i dag ska jag inte äta något godis eller liknande! Nu ska jag gå in på detta med 100%, även om mamma bara skrattar åt detta så ska jag köra hårt! Folk får flytta på sig när jag är ute och rör på mig, antingen blir de nedsprungna eller överkörda med barnvagnen haha!