Tankar går till våra nära och kära!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel
Ingen kan väl ha missat stormen runt Skåne, Halland m.m.? Usch, vrider i magen på mig när jag läser uppdateringarna som folk kan göra över hd.se... vi tänker så på våra nära och kära som är mitt i stormen och hoppas på att det går bra för de ♥
Här regnar det, tur iaf att stormen inte kommer hitåt! Hade fått panik om vi bodde kvar i vårat gamla hus i Skåne, vi bodde mitt i skogen med fullt av träd! Jag hade fan flytt till vänner!!

Denna dag har iaf inte skett så mycket, vi har mest hållit oss uppdaterade med stormen i Skåne så vi har inte koncentrerat oss på något annat!
Ongarna har varit full aktiva från eftermiddagen till kvällen, vette katten vad de hade fått i sig men de var helt sjövilda haha!
 
Jaja. räcker nog för mig ikväll. Känner mig inte riktigt motiverad och med i skallen för att skriva! Ha det så gott runt om i Sverige!