Övertrötta ongar, riva ut allt i köket!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel

God kväll på er! Hoppas dagen har varit bra :) Här har det känt att tiden ligger efter..vi har varit sega allihopa i detta hus och framemot kvällen började ungarna bli övertrötta, vid 17 (som igår var 18) tiden började de bli extremt övertrötta, alltifrån dans till vräka ut allt från alla skåp i köket! Det skrattades, sjöng i alla dess toner som finns. Jaa, you name it! Men nu är de omstoppade för natten i sina sängar och sover så gott, Saga somnade direkt när jag skulle natta henne och med Gustaf gick det knappt 2 minuter innan han snarkade från kung och fosterland!
 
Kvällen var då kommen, mamma och pappa är halvdöda och ligger i var sin soffa och ser allmänt veck ut! Jag har bara lust att gå och bädda ned mig i sängen och sova i sisådär 18-19 timmar! Batterinivån i mig ligger snart på 0% känns det som... fattar liksom inte varför.. vitaminbrist?
Så ni kan allt gissa på att det inte blir alltför mycket gjort för våran del ikväll, kanske något att äta och sedan lägga sig.
Och så var det måndag imorgon, sovmorgon på det bjuds för Saga har sportlov under en veckas tid! Sedan har vi nog inget inplanerat skulle jag tro, en snabbis in till mammas lägenhet och ge hennes katter mat och vattna blommor är nog vad som kommer ske!