Presentation

Update: | ✝ Publicerat i Josefins del
Jag heter då Josefin, född och uppvuxen i en liten ort som heter
Billingsfors som ligger i Dalsland.
Jag är 22 år gammal och är nu bosatt i Vansbro, Dalarna med min man och våra 2 barn. Saga som är född 2010 och Gustaf 2012.
Efter nästan 5 år i Skåne bestämde vi oss för att göra ett nytt kapitel av våra liv och ta vårt pick och pack och flytta iväg och börja om efter mycket skit som vi har varit med om.
 
Nu lever vi ett stillsamt liv, ta dagen som den kommer kan man säga :)! Jag är utbildad inom vården och förtillfälligt söker jag jobb, borde inte vara så svårt att hitta tycker jag!
Jag och min man gifte oss den 11-11-11 och självklart var det klockan 11 med, häftig? - Yes, I know ;D! Fler barn har vi inte planer för! Jag vill inte ha mer barn iaf! Nu kan jag stolt invänta sisådär 20 år tills jag blir mormor ;)! haha!
Jag som person har ett sinne för humor, enligt några torr humor men det är upp till var och en!

Annars är jag som vem som helst, 22 år, gift, barn, med hus! Kanske inte såå många som har just det men men! Det är iaf jag, något som undras så är det bara att fråga! Antingen här eller över mailen som är [email protected]