Bloppis!!!

Update: | ✝ Publicerat i Bloppis
Då kör vi lite bloppis vettja :) Dessa snygga och svarta skor vill jag ha bort för att jag kan inte gå med de, har testat att gå med de inomhus men mina knän klarar inte av det...mocka är skorna gjorda av.  De är som nya. Nypriset var runt 700 kr om jag inte minns del men runt 400 kr funkar :) Iaf lämna era bud så får vi se vad det leder till! Dags med att börja pruta!
 
 
Sedan har vi dessa snygga klackskor, använda en enda gång och det var till ett bröllop. Inte så ofta jag går i sådana skor så bättre att de kommer till användning av någon annan :) De är som nya, ingen slitage eller något, ingen missfärgning. Nypriset vet jag inte, men det var inte under 700 kr. 400 kr? I annat fall så lämna era förslag om pris så får vi se vad det leder till :)