Måndag igen då..

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel
 
Helloj på er!!
Dagen har varit total värdelös kan jag säga, från ögonen slogs upp har jag haft lust att slå ihop de.. började först med att jag försov mig med nästan 45 min och skulle aldrig hinna med att fixa mig, göra iordning Gustaf och Saga, fixa pannan på ca 30 min så det blev att få upp Saga, frukost i henne och göra henne iordning och sedan ned till pannan och starta den och sist starta kaffebryggaren så jag kunde få liv i min stackars man, han som redan knappt kan sova om nätterna så gjorde kaffe iaf så det blev kanske lite lättare att gå upp!
Hatar att försova mig, hela dagen blir förstörd och man väntar tills man får lägga sig! Ungarna har ju varit på lagomt bra humör idag, ne fyfan!! Det har gnällt, syskonbråk, tårar och skrik! Gustaf har varit på usellt humör nu i eftermiddagen, trött som attans har han varit och när han väl ska få sova så ska det ta världen tid för han att slå ihop ögon!! jaja, nu är denna dag över, som tur är!

Mamma och pappa ligger i var sin del av sofforna och slappar, tröttare än tröttast är vi och det är väl bara en tidsfråga innan vi går och lägger oss! 
Hoppas morgondagen går fort, så nervös inför onsdag så jag blir gråhårig!!