Jodå, det går..!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel
Hmm, ongarna lekte i köket precis innan de skulle sova, mamma och pappa var i vardagsrummet! Trevligt att möta sådant haha!
Kvällen kommer och FY fan vad underbart! Sedan i eftermiddags har vi velat att denna dag ska vara över, trötta föräldrar, en mamma med bokstavligen PMS, sura och griniga ungar! Fy vilken rolig dag det har varit! Sedan har det pissregnet idag så man har ju inte haft någon större lust att gå ut och jag vill knappt gå utanför dörren när jag har min vecka för min mage svullnar verkligen upp! Jeans och sådant kan jag glömma, leggings och mjukis funkar bara!
 
Ne, nu sover iaf ongar! Trötta var de båda så nattningen gick superb som vanligt :)! Har gottat ned mig med mitt dåliga humör i soffan med datorn på magen, maken serverade mackor och nu ska han fixa kaffe! Skitsam om det är för "sent", vi har inget speciellet att göra imorgon. Eller jo, har ett litet ärende men har mellan 10-12.30 på mig så det är inga problemer :)!