Imorgon sker det!!!!!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel
Tjoho på er! Trist dag ute idag men mitt humör är strålande! Jobbintervjuen är gjord och nu inväntas det besked, var minst 5 st som var intresserade av tjänsten så vi får se! Har slängt iväg lite förfrågningar till grannkommunen nu så får vi se även där!
Annars har det inte skett mycket denna dag, varit en sväng inom BVC och där såg det så bra ut så :)! 75 cm lång och nästan 10 kg väger grabben! Stora killen i familjen!
Morgondagen har gjort mig på mycket bra humör, mamma ska ha båda ongarna imorgon, Saga skulle sova över så tänkte jag fråga om vi kunde testa med att Gustaf skulle sova över med så imorgon har vi 100% barnfritt i ett dygn! Jag och maken..eller rättare sagt jag har idéer nu, framemot kvällen ska vi ut och äta och dricka gott, handla lite gott på systemet och köpa god mat så vi har hemma, sedan ska det mysas och slappas. På lördag blir det sovmorgon, seriöst har jag ingen aning om senast jag hade sovmorgon haha!

Dags att kila iväg, sonen har vaknat!