Frisyrhjälp, tack!

Update: | ✝ Publicerat i Josefins del
Hmm grunnar och grunnar tills jag blir gråhårig!
 

Är så förbaskat trött på min frisyr, samma frisyr år in och år ut! Ena stunden vill jag ha låångt och halvtjockt hår men sedan vill jag ha någon häftig kort frisyr!
Jag blir seriöst knäpp, ny färg vill jag med ha. Något ljusare men inte ljusblond...hur tycker ni :)? Hade varit roligt att höra lite vad som skulle passa mig!!
 
Men samtidigt trivs jag med mitt hår, men jag skulle vilja ha någon häftig frisyr, Jag har löshår men de ligger i Skåne. Jag har innan klippt mig kort och ibörjan stortrivdes jag men efter ett tag så saknade jag mitt halvlånga hår!
 
Men någon ny färg skulle jag vilja ha, kanske ska fixa tid hos frissan nån gång, avfärgning och låta han/hon få helt fria händer!

Blir iaf inget för just nu, kanske nästa månad. Vi får se, får grunna!
Men snälla kom med tips och idéer!!