Anyhay

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel

Kvällen är kommen och ongarna sover för natten, rekord på snabbhet blev det idag! Direkt när jag la Gustaf i sängen så slog han igen ögonen, Saga halvsov med i sin säng när jag skulle läsa god natt sagan.

Idag då? I sanningens ord så idag skrev jag in mig hos Arbetsförmedlingen idag, var lite "tufft" mot mitt självförtroende för att jag vill helst klara av saker och ting själv men ibland behöver man lite hjälp. Har ju bara haft ett arbete innan så kan behöva tips och idéer när jag ska söka jobb, men enligt han som jag idag pratade med så var chanserna väldigt goda att få jobb. Av 10 möjliga för att få jobb så hamnade jag på minst 8 med mina meriter och erfarenheter. Skickat många intressanta arbeten, bland annat på infektionskliniken i Falun. Vi håller tummarna, har sökt dussintals nästan så jag har tappat räkningen på hur många jag har skickat till haha! Nee, nu är jag inskriven, A-kassan hade jag möjlighet att få så även där håller vi tummarna :)

Nu när kvällen är kommen så sker det inte mycket, vi har nyss ätit hemlagad risgrynsgröt och inväntar min käre moder som ska komma och hjälpa mannen med en liten sak.
Morgondagen planer blir att lämna Saga på dagis, och sedan har jag nog inget mer inplanerat. En fredag som inte kommer ske så mycket, men ibland kanske skönt det med! Kanske om vädret tillåter att jag kidnappar ongarna och fotograferar lite höstbilder :)
Carolina - Stall Assla
Skrivet den:

Så mysig bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Josefin Ohlsson