Vilken dag!

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna, Mammans/fruns vardagsbabbel
Då sitter jag här i mitt mörker, tyst inom dessa väggar..tomt är det med! Ola åkte vid 14 tiden idag med första flyttlasset, känns så tomt inom mig nu..en saknad! Har lite svårt att vara själv, iaf efter att ungarna har somnat så märks det mer av att det är för tyst...!
Annars denna dag har vi slitit som djur, burit hela förmiddagen så nu har jag riktig gott med träningsvärk i benen! Som tur var gick vi även hjälp med, våran granne, hon ville hjälpa till och det behövdes för ryggen på mig var nära att paja...hade ju även Gustaf i bärselen! Men nu är det iväg iaf, Ola och hans bror är framme om ca en timme och sedan skulle de köra hem över natten! Fattar dock inte hur de orkar menmen haha!
 
Efter att min käre make åkte så gick jag och ungarna ut på en promenad, gick till ICA och handlade godis i stora lass och sedan gick vi hem, blev Emil i Lönneberga och sedan Pippa Långstrump, Gustaf somnade strax efter att vi kom hem så jag och Saga passade på att ha det riktigt gott med godis och se på film ♥
Mina planer för denna kväll blir nog inget, se på film och sedan somna tror jag! Kroppen är dödstrött så det hade varit så gott att lägga sig nu och bara stänga ögonen...