Tiden är nu kommen!

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna
Imorgon sker det, imorgon sker första flyttlasset! Ska bli väldigt skönt för nu ser det ut som f-a-n i lägenheten och jag upplever att det stressar skiten ur mig bokstavligt talat!
Jag och mannen snackade nyss om att sista helgen som vi är här ska vi gå minnesrunda, våran promenadrunda runt Vittsjö och avsluta med att Saga ska få leka vid ankdammen och sedan ta oss en pizza på favvostället! Det känns lite konstigt faktiskt, våran lilla och fina runda! Hoppas det finns något liknande i Vansbro :)
 
De senaste dagarna har jag varit lite off här men vi har packat för fullt och haft att göra om dagarna så tiden har inte räckt till med att blogga! Imorgon har jag ungarna helt själv, antingen till lördag - beror lite på om gubbarna orkar köra tur och retur samma dag ( Ola och hans bror ) men annars kommer de hem på söndag. Har nog inte speciella grejer att hitta på, vi ska nog slappa tror jag! Eftersom jag har stressmage och nu är den fullständig katastrof så magen behöver verkligen ta det lugnt men om vädret blir passande går vi nog ut en liten runda :)!
 
Nee, nu ska jag dra mig tillbaka.. slänga i mig en paj och dricka upp min proviva! Den med smak av rabarber och jordgubbar smakade verkligen kanon!!