Morra min driver mig till vansinne haha!

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna

Helloj på er!
Varit off här ett tag, men kanske inte konstigt för vi är helt uppe i flytt och det ser ut som ett bombnedslag här!!
Passar på nu att slänga in ett inlägg, nu när Gustaf har somnat. Äntligen somnade han med nappen, underlättar väldigt mycket och blev ingen väsen heller -inga tårar eller protester :)!
11 dagar kvar här i Skåne, nu känns det verkligen drygt med väntan!
Vädret är helt perfekt, självklart! Bara för att vi inte har riktigt tid med att vara ute och njuta hehe. Denna dag händer nog inte mycket, vi ska ställa aööa våra grejer i ett rum och börja städa, putsa golv och göra så att lägenheten skiner som solen själv!
Mamma höll på att ge mig hjärtinfarkt igår, ringde henne och frågade hur det var och hon var ganska så allvarlig i tonen " Josefin, bli inte arg eller ledsen nu men vardagsrummet har blivit vattenskadat!" Tankarna for med vad fan ska vi göra nu? Lägenheten är för fan uppsagt och en ska flytta in här om några veckor!! Men så hörde jag sedan Stefan (han vi ska hyra av) höll på att dö av skratt!! Fy fan haha! Hans fru tyckte lite synd om mig när mamma lurade mig så haha!