Ett avslutat kapitel i våra liv

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna
Då var allt tomt i denn lägenhet, bara grejer som vi kan resa med är kvar och jag måste först bara säga att det känns väldigt konstigt. Faktiskt har en känsla av saknad kommit upp till ytan..finns många minnen här i Skåne för oss..vi flyttade ihop här i skåne, förlovade oss, fick Saga, gifte oss (fast det var i Dalsland), flyttade till en lägenhet, färdigstuderande, första jobbet, Gustaf kom. Mycket har hänt på snart 5 år! Väldigt mycket, inte bara detta, utan även mycket har hänt med mig och Ola. Vi har varit med ena efter den andra jävliga grej, vi har kämpat, vi har bråkat, vi har gråtit, vi har varit på gräns att ge upp men på något sätt har vi aldrig gett upp! Vi har hjälpt varandra när en av oss har "halkat", då drar den andra upp en.
Jag är så otroligt glad att jag alltid har Ola vid min sida, han är ta med fan den underbaraste person som finns! Även om han skulle miljoner grejer i skallen så tänker han på oss i första han och jag lika så! Kärleken har blivit starkare!
 
Nu är vi påväg att avsluta ett kapitel i våra liv, ett kapitel som har varit förbannat jobbigt rent psykiskt men det har även varit de ljusa glimptarna i våra liv! Nu ska vi ut på ett nytt äventyr, ett nytt kapitel för våra liv! Ett spännande äventyr för våran del!