4e maj!

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna, Mammans/fruns vardagsbabbel
Helloj på er denna lördag!
Vilken underbar dag denna dag har haft att erbjuda, strålande sol! Varit ute med familjen denna dag och bara njutit, tyvärr blev värmen för hett för Sagas mage så när vi kom hem så hade blöjan totalt läckt så hon fick gå in i duschen sedan skämdes hon som bara den..det var så synd om henne för det var absolut inte hennes fel ♥
Så efter en nyduschad flicka så satt jag igång en film till henne så hon kunde slappa lite. Efter ett tag var hon sitt gamla jag och allt var glömt :)!
 
Jag och maken har haft en paus med all flytt, imorgon blir det att ta tag i det igen! På lördag går första flyttlasset!! Då sticker Ola och troligen hans kusin upp så jag blir själv med barnen men det ska nog inte vara några problem :)!
Saga märker nog av att det kommer ske något, vi har förberett henne så gott som det går ang flytten så när jag skulle packa in hennes grejer blev hon helt förtvivlad, men så tog jag med Saga ut til vardagsrummet för Ola höll på att plcoka ned grejer från hyllorna så hon fick se att det var inte bara hennes grejer och då gick det an :)!
Annars denna kväll sker det inte mycket, Saga sover sedan två timmar tillbaka och Gustaf har totaldeckat i babysittern, mannen min slappar med spel och gott att dricka och jag sitter här och har precis druckit ur de sista dropparna från lokan :)!
Inget nytt annars på min front..! Hoppas ni alla får en mycket trevlig lördagskväll för det ska jag ha :)!!