Vår sommar

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna
Det kan väl inte bara vara jag som inväntar sommar nu? Jag vill bara slänga bort all form av vinterkläder, vill rota fram jeansjackan, färgglada korta leggings och en fin sommartunika!! Har en känsla av att denna sommar kommer bli mycket bra, först och främst kommer vi flytta in till vårat hus i juni månad, min mamma ville gärna fixa och bona i barnens rum och det ska väl gå bra! Saga kommer få rum i tema som prinsessrum och Gustaf kommer få rum i tema med Blixten Mcqueen Jag vill bona i mitt och Olas sovrum och vardagsrum! Första helgen i huset kommer mamma slänga ut oss, hon ska då fixa och dona i barnens rum och vi ska få avlastning :)! Så ös in med tips om vad vi kan göra, här är föräldrar som inte har haft riktigt med barnvakt på över 3 år haha! Just nu har vi inte några planer på att resa bort eller så, jag hade tänkt faktiskt att Saga iaf ska ha en miniesemester hos mormor och bara bli bortskämd med allt mellan himmel och jord. Denna sommar blir nog väldigt lugnt, Ola drar igång med arbete i augusti och då får man ju vara utvilad samt att vi har kommit oss till ro i vårat hus :)! Seriöst fatta, vi äger inte huset men vi får renovera hur mycket vi vill :D! Men tror inte att det blir så mycket av just det! Jag är alldeles för noggrann och blir då aldrig klar haha! Snacka om att vi längtar nu tills vi har flyttat! Åhh snälla låt dessa månaderna gå fort!!