6 månader då!

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 6-9 månader
 
Utvecklingen för Gustaf har gått i en rasande fart, han är nu lärt sig att hasa sig fram och vilken fart han får då :)! Han har hunnit bli 6 månader nu, var har denna tid tagit vägen?
De sista veckorna har han varit extrem mammig, har väl knappt kunnat gå på toa själv men det är kanske inte så konstigt, mycket har hänt på dessa veckor! Sedan är det kanske en period av det med men nu börjar han bli sitt gamla jag igen!
Utvecklingskoll har vi inte hunnit med än på BVC, kommer en kallelse på posten i veckan annars får jag väl ringa och boka. Sedan skall det fixas med att han ska på återkoll med sitt öga, eftersom han har en såkallad vandrande pupill som flyttar sig runt beronde på hur ljuset är.
Stora killen är det iaf, han bär nu inget under storlek 74! Och ligger skarpt över 8 kg! Längden ska nog ligga över 70 cm skulle jag tro hehe!
 
Gustaf är även självklart en kopia av sin käre far och farfar, alla säger det! Väldigt roligt att jag har fött två ungar som är kopior av sin pappa..men jag då? Ska ingen av de vara lik mig hehe?