Blod, svett och muskler

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen
Har inte vart så mycket träning de sista månaderna..mycket har skett så det har inte blivit så högt prioterat, tyvärr men nu blir det andra bullar..kanske inte just nu då, blir kanske om någon månad eller två. Jag och min kära man ska bli fit, han vill träna upp sig såsom han var när han låg inne i armén och jag vill ha tillbaka min tränade kropp! Jag vill träna upp kondition och muskler, vill även gå ned i vikt. Ligga runt 70 kg, under det vill jag inte ligga för jag har varit smal innan, jag har vägt mindre än 68 kg och det var inte vackert kan jag lova! All form av kvinnliga kurvor blev borta och jag var som en planka! Så runt 70-75 vill jag ligga och få tillbaka mina muskler!
 
Vansbro har ett stort gym här så det är ju synd att inte använda det ;) Skära ned på onyttigheterna med ska jag göra! Hela kvällen har vi snackat om träning och gym, nu kliar det riktigt i ben och armar! När jag var som mest tränad kunde jag med benpress träna med 95 kg!
 
När vi ska köra igång ska jag ta kort före träningen, sedan ta måtten på armar, mage, lår och rumpa! Blir sedan månadsvis med uppdateringar om minskningen :)! Först och främst får vi nog investera en ny våg i framtiden haha ;)!