40 frågor och svar!

Update: | ✝ Publicerat i Josefins del, Sanningtrams
1. Vad heter du? Josefin
2. Hur gammal är du? 21
3. Hårfärg? Brunett 
4. Ögonfärg? Grön
5. Hur lång är du? 1.63
6. Kär? Jaa!
7. Singel eller upptagen? Gift
8. Hur långt är ditt längsta förhållande? Snart 5 år (mitt nuvarande)
10. Blivit dumpad? Japp..
11. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Båda fötterna på jorden, humor, underbar/rolig personlighet, bjuda på sig själv, vara sig själv!
12. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy s4
13. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Betalat av lånen, studielån, lägga undan till pensionen, öppna två konton till ungarna som de ska få om det sker något med mig och Ola.
14. Favoritland? Frankrike
15. Favoritfärg? Blå och lila
16. Favoritfilm? Once upon a time america
17. Favoritbok? Gömda
18. Intresserad av Killar eller tjejer? Ola
19. Vad gillar du mest med dig själv? Vaderna, ögonen, hakan och mina smilegropar
20. Vad gillar du minst med dig själv? Min mage..
21. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Min man och barn
22. En person du älskar? Ola!
23. En person du hatar? Hatar är nog ett starkt ord, men ogillar t.ex. min barnmorska som jag hade när jag väntade Saga
24. Ut och festa eller myskväll? Myskväll och något gott att dricka!
25. Saknar du någon just nu? Nepp
26. Vad är det bästa som hänt dig? Blivit mamma till två underbara barn, gift med mannen i mitt liv, bor i ett underbart hus!
27. Beroende av något? Haha måste nog vara mobilen!
28. Ditt livs största misstag? Vette fan såhär på rak arm!
29. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min kära och underbara make!
30. Har du några tatueringar? Japp, fyra st! Planerar för minst två till!
31. Piercingar? Tungan, har haft många när jag var "ung"!
32. Vem är mest lik dig? Det är nog Saga, hon har typ av samma humör som jag haha!
33. Har du någon förebild? Min syster och mamma
34. Vad ska du göra idag? Lata mig i soffan och pilla mig i naveln haha!
35. Vad är det värsta du vet? Otrogenhet bland annat
36. Vad är det bästa du vet? Att vakna upp med min man vid min sida och att jag har mina två guldklimpar!
37. Vad åt du senast? Två ostmackor
38. Vad vill du ha just nu? En kall och go cider haha!
39. Vem är din favorit kändis? Robert De Niro
40. Är du nöjd med ditt liv? JAA!