Skrattat sig röd i ansiktet!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Saga 2-3 år

Underbar dag det har varit idag! Var nog ett tag sedan Saga hade det såhär roligt hemma! Jag var inne i sovrummet och vek tvätt, in kommer Saga och efter en liten stund kommer min tokman in med luvan över huvudet. Saga blev helt till sig och börja skrika av glädje och sedan drar allt igång! Att inte mannen min bröt ryggen av sig var ett under!! Tänk er, en 15 kg's tjej stuttsar på ryggen, men Ola höll god min och herre min gud vad hon skrattade! Hon skrattade sig röd i hela ansiktet!! Gustaf var helt inne i deras lek och följde de intensivt och jollrade ikapp haha! Sedan efter ett bra tag med lek och skoj kollapsade dottern och mannen i soffan av total utmattning!

Nu ligger jag och Gustaf i sängen, han jollrar på som bara den! Har precis gett han mat men det var minsann inte det enklaste när han bestämt skulle jollra samtidigt som han skulle ha flaskan haha! Mannen min är iväg och köper lite god mat, blev så himlans sugen på kebabrulle!