Saga, Kerstin, Hilde

Update: | ✝ Publicerat i Saga 2-3 år
image image image Nu har jag börjat fatta egentligen hur stor Saga har blivit, på något sätt har jag inte alls tänkt på det innan Gustaf föddes men nu verkligen förstår jag. Hon har blivit så himlans lång nu måste jag säga, när jag lyfter henne går hennes ben ända till knäna på mig! Tiden har gått fort, väldigt fort! Snart blir den stora tösen hela 3 år! Vilken personlighet hon har utvecklat, lite smågammal om man säger hehe. T.ex. hon blir lite irriterad om man pratar när vi ska äta -hon vill ha matro hehe. Något som jag stolt skryter med faktiskt är att vi har uppfostrat eller rättare sagt Ola har gjort den största delen, Saga så hon har blivit väluppfostrad, tackar för sig, ber om förlåt när man ska göra det, omtänksam och hon passar verkligen upp en. När en av oss är sjuka (speciellt Ola) så kan ni räkna med läkaren Saga kommer till undsättning, filtar, favoritböcker, kläder m.m. och det gör hon på egen vilja! Inget vi ber om! Saga är en underbar storasyster som mer än gärna vill vara med lillebror, sitta bredvid honom och passa upp på honom. Hon pussar honom och vill gärna hålla honom när hon är i soffan. Trodde faktiskt att Saga skulle bli väldigt svartsjuk av sig när Gustaf kom för hon är väldigt mammig och pappig men svartsjukan varade några dagar och sedan var det över :-) Bättre, underbarare, finare dotter finns inte! Mamma älskar dig jorden runt och ännu mer!