Mindre än en månad!!

Update: | ✝ Publicerat i Saga 2-3 år, Önsketing
Om mindre än en månad fyller Saga år, tänka sig att hon faktiskt blir hela 3 år! Allt har gått så himlans fort, var har dessa snart 3 år tagit vägen? Nu sitter jag här och får gråa hår, beslutångest gånger hundra!! Saga har eller rättare sagt badar i all form av leksaker så nu kollar jag faktiskt på säng till henne. Visst kanske inte det roligaste men nu måste jag inse att hon inte är liten längre, jag har faktiskt inte vågat låta henne sova i en säng utan hon har hela tiden haft sin spjälsäng men nu tänkte vi att hon ska få en barnsäng MEN så kom jag på att en söt bäddsoffa för barn hade kanske varit bättre, hon har inte världens största rum så ska hon ha en säng där så finns det inte mycket plats kvar sedan. Kollar även på en fin bokhylla till Saga :) Inte världens finaste, men med lite färg och sådant pyssel så kan den bli perfekt :) Denna kan bli helt perfekt för lässtunder och sådant :) Tyget är inte så flickigt men det fanns ursöta soff-fodral som isf hänger med i köpet! Med denna kan man få upp massor av böcker, leksaker och gosedjur från golvet! Kan t.o.m. ha en liten tv så hon kan se film i rummet :)
charlotteholst
Skrivet den:

åren går FÖR fort..