Ignorera en trött, osminkad, håret står på alla håll..!

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader

Ignorera en trött, osminkad, håret står på alla håll..! Kortet är inte det bästa men det är inte det som räknas, får allt bjuda på mig själv lite ;)! Även om jag inte fullt ut ammar så kan man allt göra riktigt mysigt med flaskan! Jag ammar när jag är i behov av att "tömma" för då vet jag att han blir mätt och belåten för annars tar det slut och då blir det ett världskrig inom dessa väggar, men faktiskt så trivs han bäst med flaskan! Ammningen är han inte riktigt glad för men flaskan går alltid bra :)!

På nätterna när han vaknar så blir det extra mysigt, mycket svag belysning samt 100% hudkontakt när han får flaskan, han somnar inom loppet av 15 min men tuttar på flaskan tills den är helt tom och sedan sover han som en stock! Igår natt var han vaken en gång, snacka om att man kände sig bortskämd med det! Vaknade till vid tolv och somnade om strax innan ett! Känner mig väldigt bortskämd med att fått två barn som älskar att sova på nätterna ♥