-1,5 timmes skillnad-

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen

Nu börjar det bli skillnad på mig :)! Efter förlossningen kunde jag gå tillbaka till mina gamla kläder, men det dög inte för min del! Har skjutit undan träning sedan Saga föddes och skyllde hela tiden på att jag hade blivit mamma och jag var nöjd med mitt lösa skinn - det var ett tecken på att jag hade fött barn. Men ska jag använda det som bortförklaring när ungarna är 18 +? Jag har lätt att få motivation men dock försvinner den lika fort..! Frustrerande för jag vill verkligen ta tag i träningen! Nästan dagligen har jag varit ute med barnvagnen och gått minst 1,5 timme sedan förlossningen och nu börjar jag faktiskt se småsmå resultat på magen/skinnet börjar minska. Magen är inte platt än men den ska sinomtid bli PLATT! Jag vill ha tillbaka min kropp som jag hade i tonåren, när jag var som mest aktiv med fotbollen! Har faktiskt haft som mål nu att jag ska träna upp mig såpass mycket med styrka, kondition och viktminskning så jag kan börja spela fotboll igen! Orten har ett superbra fotbollslag här och jag vill försöka platsa i det laget, som målvakt! Faktiskt börjar mina jeans sitta liite löst runt ben och mage :)!

Sockerintagningen har blivit mindre, känner av att det har varit ett dagligt intag av godis för de senaste dagarna har jag haft vääldiga sockersug, men det blir att bita sig igenom det! Har faktiskt köpt lite chips idag eftersom det är fredag ♥ Tänkte faktiskt ha iaf en dag i veckan som man kan äta lite som man vill :)! Nu vill jag inte väga runt 60-65, har faktiskt lust att ligga runt 70 för jag tycker att jag passar mer som smått mullig än pinnsmal! Tro mig, jag har varit smal..enormt smal och det var inte vackert i det! Det passar jag inte i, men som smått mullig är perfekt för mig :)

Denna graviditet tog dock mycket på skinnet, bristningar i mängder fick jag och märks att Gustaf var stor i magen för herre gud vad jag hade lösskinn i början, det har dragits mycket tillbaka av sig själv och med lite hjälp av motion nästan dagligen, MEN mer ska bort! Jag vill ha tillbaka min egen kropp och känna att jag inte skäms för mig själv framför spegeln.