Mannen får stå ut med mycket

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader, Saga 3-4 år

Vilken dag det har varit idag, lugn och fin! Helt fantastiskt har den varit! Saga har lagt sin trottshet på hyllan för tillfället, jodå nu har hon verkligen kommit in i detta med trottsen och hon som som en helt annan unge! Käftar emot och gör helt tvärt om när man ska tillrättavisa henne och så har hon börjat med att riktigt hånflina när man ska säga till henne och sedan går hon därifrån! Tack gode gud så har jag Ola vid min sida för annars vette fan hur detta hade slutat, Saga hade nog kört över mig totalt! Saga har fått väldigt bra egenskaper från mig och Ola...envishet som attans samt rapp i mun! Vi har även fått börja ha lite mer koll på Saga när hon är med Gustaf för nu har hon även börjat med att vara lite småelak vid honom så vi får verkligen vara snabba med ögonen!! Men som sagt så har det inte alls varit en sådan dag för Saga, tvärt om så har Gustaf varit väldigt gnällig och klängig, han har helt vaknat på fel sida av sängen idag med sitt humör! En sådan dag för honom skulle göra bäst om han kunde sova hela dagen men det funkar ju inte ;) men nu sover han och snarkar riktigt gött ♥

Nu slappas det i sängs, vi smälter allt för denna dag för nu kan jag lova, att vi snart kan sträcka oss efter våran dröm! Ola har idag fått helt underbara besked så jag blev som ett barn på julafton, huset som vi är intresserad av håller han som äger det till oss tills vidare! Åhhh, vad mycket pengar vi kommer spara! Tänkt om, tänk om det är slutet för våran otur? Precis innan Ola ringde så var jag himlans nervös så jag gick in på toa och satt mig på golvet och bad till våra närmaste att detta skulle gå, att vi nu kunde få ha lite tur! Verkar som bönerna blev besvarade ♥ Jag och Ola har småpratat om vad vi ska göra när vi har den första kvällen/natten barnfritt, herre gud kan jag säga! Det surrade nog några halvdöda flugor i skallen på mig den minuten, jag kom fan inte på vad vi skulle göra men Ola slog till med något bra! Restaurang/pub och bara njuta utan ungar vid varje öra! Åhh, vi behöver avlastning, vi är i behov av egentid med varandra ♥