Inte ens 3 månader och vänder sig snart!

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader

Snacka om att tiden går så himlans fort, Gustaf är på G och kan snart vända från rygg till mage! Han ligger på en filt framför tven och försöker verkligen att vända sig! Han gör nu så mycket framsteg så jag hinner knappt med! Han har börjat att kunna skratta, ett sådant riktigt skratt ♥ Har ju helt glömt med att skriva för någon vecka sedan så var han på sådan utvecklingskoll och det var ju bara positivt hon hade att komma med! Han låg före mycket i utvecklingen och var väldigt stark och stor för sin "ålder"! Nu ska vi bara kolla ögonen med och det kommer en kallelse på posten. Har fortfarande svårt att förstå att jag faktiskt har haft både Saga och Gustaf inom mig, jag har fått känna deras små och kraftiga sparkar och rörelser, jag har fått känna de och sett en utveckling på 9 månader! Att jag skulle sättas igång var något som jag inte hade förväntat mig faktiskt, eftersom det var andra barnet så var jag mer inne på att han skulle komma ut tidigare men ack så fel jag hade! 10 minuters krystvärkar så var han ute, han flög inte ut, han gled sakta men säkert ut och herre min gud vad han skrek. Tror att han låg och sov eller något i magen för mycket sällan han blir förbannad, det är just bara när man väcker honom! Då bryter bokstavligen helvetet ut haha! För nöjets skull så har jag och Ola kollat skillnaden mellan Saga och Gustaf när de var månadsvis lika gamla och seriöst så skiljer det sig ca 2 kg mellan de och nästan 5 cm! Gustaf är mycket större än vad Saga var när hon var liten, Saga var rund och kort och Gustaf är inte fullt så rund men väldigt lång! Snart ska Gustaf få sin första vaccination, den 4e mars om jag inte minns fel!