"fy fan vad duktig du är!!"

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen, Mama
image-3 kg, bra start tycker jag :-) går lite trögt men har inte lust att stressa bort kilorna! Tar det sakta så även kroppen hinner med, har inte som mål att se "snygg" ut till sommaren. Jag vill gå ner sakta så kilorna inte går upp igen. Kondition satsar jag mest på och försöker undvika godis och liknande. Har lagt ett mål till mig själv att det ska inte bli någon form av godis denna vecka :-) Märkt en annan sak med, har fan inga byxor som passar längre. Tappar de när jag går..så får gå i leggings tills jag kommer in till stan! Har unnat mig två fina blusar idag, lite som "fan vad duktig du är!" :-) "Bara" ca 24 kg kvar till min drömkropp :D! Några av de kg är lös skinn med som jag hoppas drar sig tillbaka...värst är vid mage, lår och överarmarna..något som kan sänka mitt självförtroende ibland när jag ser mig själv i spegeln..