"Andas in, andas ut"

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader
Mitt i all flyttplanering och annat planering så ska det även planeras inför dop, kanske inte mycket att planera men det är mest praktiska som måste planeras..t.ex. att det måste vara på en lördag, församlingshemmet måste vara ledig m.m.! Att det ska vara på en lördag är för att min sida av släkten ska få en chans att kunna komma om de kan och orkar, det är en resa på över 30 mil så det är ju inget man bestämmer sig bara sådär! Självklart ska det vara påsk med sista helgen i mars, då hade jag haft tankar om dop men systern min fick påminna mig om att just den helgen var det påsk! Sedan är jag smånojig för dopsklänningen, Gustaf som är stor så är jag rädd att en del av den dopsklänningen inte ska passa! Måste även få tag på ljusblåa band med till den! Sedan ska det fixas recept, jag är inne på lite olika tårtor och smörgåstårta! Några förslag? Faddrarna är inte 100% bestämda! Gaah, känns som en miljon saker i skallen att göra.."andas in, andas ut". Till veckan blir det mycket att göra, samtal, säga upp lägenheten, säga upp Sagas dagisplats (vi jublar!!)!