11-11-11 kl 11

Update: | ✝ Publicerat i Bröllopet 11-11-11, Svar på tal!
Hej! Måste bara fråga, hur friade din man till dig :) ? Var det en riktig bröllopsfotograf? Det var väldigt fina bilder! MVH Sandra

S; först så var det inget frieri för jag och Ola bestämde bara oss bara sådär att "nu gifter vi oss!", bröllop hade vi snackat i något år om men när det blev 2011 så tyckte vi det skulle bli helt perfekt att ha just vårat bröllop den 11-11-11 kl 11! Efter ett tag så kom ett äkta frieri, jag och Ola hade ett gräl och när vi hade lugnat oss och pratat igenom allt så efter en stund så gick Ola ned på knä framför mig och friade! Min "romantiska" sida så var den första tanken "vad gör du nu då?! Har jag tappat något eller?" Visst kan jag vara romantisk i mina tankar va ;)? Sedan när det kopplade i skallen på mig blev jag helt i chock ♥ Många väljer ju att fria på speciella ställen men detta var helt perfekt för mig! Hemma i våran vardagsrum, i våran soffa!

Angående bröllopsfotografen så var det en kompis till mig som fotade, en väldigt begåvad tjej! Skulle inte vilja ha någon annan som var just våran fotograf! Bilderna blev så underbara och på något sätt jordnära! Hon är verkligen begåvad med kameran, tänk om jag själv kunde ha samma begåvning och då skulle jag verkligen satsa på den karriären! Vi båda älskade alla bilderna, det var ingen bild som vi blev mindre nöjda med! Alla bilder var helt fantastiska! Så tack så mycket Inger-Hélen!!!!