Imorgon kör vi!

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen
Nu ikväll har jag lagt upp i skallen mitt egna träningsschema, tänkte köra igång imorgon med en mjukstart så får vi se om knän och vristen håller detta!
Börjar ett pass med 10 övningar varje morgon, sedan minst 3 gånger i veckan vara ute och motionera med barnvagnen. Blir inget med springning just nu för det var många år sedan så måste vänja kroppen med detta så det blir att mjukstarta.
Morgonpassen kommer bestå första tiden av 10 pass och varje pass är i 30 sek, imorgon ska jag ta räkningen på hur många jag orkar och i veckovis får vi se om det blir någon ökning :) Spännande, för min egen del!
 
Pass 1 är då vanliga sits-ups, pass 2 är höger arm sits-ups, pass 3 är vänster arm sits-ups. pass 4 är cykel sits-ups, pass 5 är reverse sits-ups, pass 6 är lång arm sits-ups, pass 7 är crossover sits-ups, pass 8 är half curl, pass 9 är vertical leg sits-ups och sist men inte minst, den efterlängtande plankan!
Förklarar mer ingående alla passen imorgon troligen :) Sedan ska jag försöka trycka in några pass med styrketräning med hade jag tänkt!
En sak som är klart är att jag kommer ligga på 70 kg, ligger jag under där så försvinner alla mina kurvor så nejtack till det!
Min snygga/heta motivationspapper haha!