ÄNTLIGEN!

Update: | ✝ Publicerat i Josefins del
 Trevlig lördag på er runt om i Sverige! Är på jättebra humör denna dag kan jag lova! Vi har nu för första gången på 3,5 år och 7 dagar haft 100% barnfritt i hela 3 timmar! Allt hade gått jättebra, inga tårar eller något när jag gick. Dock var Gustaf vrång när morbror J skulle ut och gå en promenad. Vi mötte de på vägen och bestämde då att vi kunde ha ungarna nu för J börjar skolan på måndag så det hade nog varit roligare för honom att hitta på något annat än att köra sina syskonbarn runt i Vansbro haha! Men att Gustaf var vrång var nog inte konstigt för han hade bokstavligen gjort ett gigantisk lass i blöjan så han hade det ända upp på ryggen..
Men fatta vilken lättnad det var under de här 3 timmarna! Nu fick vi vara bara Josefin och Ola. Under dessa 3 timmar så blev det enkel middag och sedan slängde vi på oss skorna och gick ut och tog oss en promenad runt hela Vansbro. Fina områden som vi inte hade utforskat innan så allt var helt perfekt!
Nästa 100% barnfritt håller vi tummarna på att det blir till lördagen som nu kommer, då firar jag och min underbara man hela 5 år tillsammans ♥ Då ska vi ut och äta på kvällen, dricka gott och bara njuta av varandra!
 
Nu har vi pizza i ungen som ska snart huggas in! Båda ungarna sover för natten så det är åter tyst inom dessa husväggar. Maken spelar och jag slöar vid datorn och väntar på maten ska bli klar!
Vad har ni för planer då? :)