Tillbaka från bloggsemestern

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 3-6 månader
Då var jag tillbaka, en kär vän har varit här hos oss en tid och då ville jag inte sitta vid datorn. Mycket har hänt, blir många inlägg denna dag, börjar med Gustaf inlägg. Var börjar jag? För en vecka sedan kom det två tänder, så nu har han två sylvassa tänder så nu får vi akta fingrarna ;) Sedan har vi hunnit med dop med, för 2 dagar sedan! Många kom, hela lägenheten var full i början men strax efter fick en familj tyvärr åka hem pga pälsallergi. Sedan kom även min halvbror, det var väldigt roligt, även om jag ångrar att jag inte tog mig mer tid att prata för de hade en lång väg att åka..får ta tag i det nästa månad för då åker jag och barnen upp till mina gamla hemtrakter ♥ Dopet var helt underbart, prästen var väldigt roligt och man fick sig allt ett gott skratt och massa minnen. Sedan igår kan Gustaf sitta själv men lite ryggstöd men han behöver inte ha något runt sig för att tippa på sidorna! Stora kille här! BVC koll har vi även hunnit med i min bloggsemester, nu väger Gustaf 6,9 kg och är strax under 70 cm lång! Sömnen blir bättre och bättre, nu somnar han för natten vid 21 och vaknar vid 06-07 på morgonen! Guld värt med sömn! Han följer utvecklingen, till och med ligger före :)! Han jollerar för fullt, med olika ljud. Sedan har han börjat med att suga på tårna, vig som fan! Det var nog allt om hans lilla värld :)!