Dalslands planering!

Update: | ✝ Publicerat i Flytten till Dalarna, Mammans/fruns vardagsbabbel
God morgon denna onsdag! Solen har börjat titta fram och faktiskt känns det som om våren är på gång! Morgonen har varit lugn, gjorde iordning Saga för dagis sedan väckte jag Ola för att han skulle lämna henne. När han steg upp gick jag och la mig i sängen med Gustaf och stängde ögonen för en stund, är helt dödstrött och ryggen ska vi inte tala om! Snart är det G för flytt, fixa lite mer lådor och sedan börja packa i grejer för vi har tänkt att första flyttlasset ska ske i slutet av månaden. Vi tar hälften nu och hälften sedan! Tänka sig att slutet av maj är det "hejdå" till Skåne! Jag sticker lite tidigare från Skåne faktiskt. Sista veckan rymmer jag och ungarna till mina gamla hemtrakter - Dalsland! Eftersom min rygg är som den är så känner jag mig mer i vägen än hjälpande, ryggen kommer totalt att paja om jag ska börja lyfta flyttlådor eller liknande tyvärr.. Denna morgon har vi startat med två ungar på riktigt bra humör! Saga var på så gott humör denna morgon, pratade för fullt! Tryckte i sig frukosten som om det skulle vara det sista hon åt haha! Gustaf har haft det roligt med att blåsa bubblor och jollra för fullt hehe! Livet som flerbarnsförälder är bättre än vad jag någonsin hade trott, menar att jag trodde seriöst att det var stress från morgon till kväll! Tänka sig att nästa månad ska vi ha avlastning! Barnfritt, vi ska då ha det riktigt gott och bara njuta!!