Så var det klart!

Update: | ✝ Publicerat i Min andra graviditet, New in La family
Så nu var detta även fixat! En anhörig kände en som sålde en resesäng till ett mycket billigt pris som inte är använd :) 200 kr är ett mycket bra pris hihi! Hur jag ska få hem den från ICA är en annan femma haha! Den väger (om jag inte minns fel) 9 kg! Jag som knappt orkar bära hem en matkasse på något kg haha! Får använda mig av mina valpögon till min kära man som kanske kan hjälpa mig haha! Att vi ska ha en resesäng istället för en spjälsäng är ganska så enkelt för vi har tänkt att Saga ska flytta över till en vanlig barnsäng när hon blir tre i början av nästa år och då känns det lite slöseri med allt om vi köper en till spjälsäng som krabaten ska ha i max 2,5 månad! Så då kom vi på tanke att införskaffa resesäng för till nästa sommar ska bli vara mycket på resande fot och då kan det ju vara bra att ha en sådan med sig :) Bland annat blir det en tripp till Norge och fira 17e maj, sedan är det tal på Tysklandresa samt kanske (önskan) att åka Hurtigruten :) Så då är ju en resesäng bra att ha :)! Det som saknas nu till krabaten är;
  • Barnvagn (vi har en sulky som nog är för stor haha)
  • Bilbarnstol (ej prio ett pga vi ej har bil än)
Maria
Skrivet den:

asså har du verkligen jobb? har du inte råd med nya ting eller? köpa använda grejer är ju helt sjukt och egoistiskt mot era barn!! har man inte råd att köpa nytt så ska man fan inte ha barn! så när ni ska skämma bort barnen så ger ni använd och halvuppäten godis då eller? PINSAMT!

Nicki
Skrivet den:

Maria: Hur fan tänker du? Du menar alltså att nya saker ska vara så mycket bättre än lite begagnade eller? Ska inte barnen ärva kläder efter varandra heller du menar du?
Och vaddå egoistiskt?
Äh, det är såna som dig som jag blir så jävla irriterad på!

Antar att du skriver detta bara för att få lite uppmärksamhet... det är du som är PINSAM!