"blod",svett och ännu mer svett!

Update: | ✝ Publicerat i Min andra graviditet, New in La family
Nu är jag fullständigt trött i kropp som själ måste jag säga! Fick idag hem resesängen och jag kan lova er att vi har fått slita som djur för att få upp den! På manualen stod det att en person kunde sätta ihop den själv MEN det gick fan inte! Samtidigt som man skulle dra upp kortsidan av sängen så skulle man använda den andra handen och trycka in en knapp UNDER sängen! Kan ju säga att det GICK INTE! Ola ryckte in i min räddning och vi hjälptes åt ;) men det tog sin lilla tid, ca 30-60 minuter och herre jälvar vad svetten rann av oss och jag blev nästan helt galen på manualen haha! Djävulshornen kom nästan genom pannan på mig haha! Men till sist fick vi ihop godingen (bild kommer senare när det är bäddat och fint), efter all slit så var det verkligen värt det för den var helt perfekt för familjen Ohlsson! Enkel och väger inte halvt ton samt att den är väldigt smidig!!