Lipat igenom serien nu!

Update: | ✝ Publicerat i Tips
Då har jag gråtit mig igenom serien med "Torka aldrig tårar utan handskar". Riktigt bra gjord var den, riktigt genomtänkt var den måste jag säga! Rörande med andra ord! Vet inte hur många gånger jag började böla faktiskt..! Något annat som jag har hängt upp mig från igår när jag såg andra avsnittet var faktiskt när han från Jehovas Vittnen gick ut med att han var homosexuell så var han bara som luft för sina föräldrar! Kan inte fatta att en religion kan styra en människans sätt att tänka!! Att ena dagen älska sitt barn och nästa dag bara fösa bort barnet bara för att han/hon är homosexuell! Annars tyckte jag att filmen var riktigt bra! Faktiskt inget negativt att säga om filmen!! Det får en att verkligen öppna ögonen, hur allt var då och hur allt är nu! Att sjukdomen då var som pesten och allt sådant skit! Kommer nog se om hela "filmen" ikväll tror jag :) Imorgon är det ju sovmorgon så då kan jag vara uppe ikväll och se på film!