Från slutet av nov - bort med gravidkroppen!

Update: | ✝ Publicerat i Bort med graviditetskroppen
Efter förlossningen, då j*vlar!! Det skall tränas och svettas i denna lägenhet! Har inte syfte med att gå ned i vikt (eller mja lite) men huvudtanken är faktiskt att efter denna graviditet ska få skinnet på mage, armar, lår, häcken bli fastare! Rasade i vikt i min tonår med ca 20 kg på två månader och det fick "konsekvenser" för min hud, det har aldrig riktigt dragit tillbaka och efter det har jag typ aldrig tränat haha! Har mitt tränings-kit hemma som jag införskaffade mig för lite mer än ett år sedan, använde det ett bra tag men när jag fick jobb har jag aldrig riktigt haft tid och sedan blev jag gravid, men jag som är mammaledig behöver ju själv aktivera mig om dagarna efter krabatens ankomst haha! Så när Saga är på dagis så blir det långpromenader med barnvagnen runt om i byn och sedan träning med gummiband hemma! Kommer väl slå ihjäl mig med min "goda" balanssinne, men det går ju att träna så det blir bättre :)! Så efter graviditeten blir det att jag tar startvikt och cm runt om kroppen och sedan då j*vlar ska det tränas :)! Gjort även en ny kategori för detta - bort med graviditetskroppen! Jag är nöjd med min kropp, det är inte det men jag skulle gärna vilja få en fastare kropp, iaf få bort lös skin på kroppen!