Blev en smärre julchock för mannen!

Update: | ✝ Publicerat i Julen för la family
Vad är det egentligen med mig?! Jag storlängtar efter julen NU!! Vill bara rota fram all julpynt och fixa med granen, baka pepparkakor, baka julgodis, göra julmat och självklart julskinka :D! Denna jul blir lite speciell kan jag nog säga, inte nog med att vi då har fått tillökningn, det blir även julfirande bara för oss i familjen! Jag och Ola har firat jul en gång själva och sedan Saga föddes har vi firat hos Olas kusin men detta år hade vi faktiskt tänkt att vi ska hålla oss hemma och bara njuta av VÅRAN jul :) Har ett roligt minne iaf, tror det var andra julen vi skulle fira. Av någon konstig anledning var jag helt otålig med att fixa med allt inför julen så en dag i slutet av november månad så passade jag på att rota fram ALL julpynt medan Ola var på jobbet ;) Han fick sig en smärre chock av att julgardinerna var uppe, julpyntet var uppe, granen var uppe, julmusik till 110% Jag tror inte Ola blev så glad egentligen haha! Han vill ju vänta till den tredje advent med att få upp julpyntet! Men så finns ju jag med i bilden, människan som saknar all form av tålamod som alltid måste vara tidig med allt! Detta år ska jag faktiskt riktigt försöka att invänta tredje advent med att pynta, men kommer nog dra igång bakningen i början av december månad thithi!