ATT HÄNGA UT MIN KÄRA MAN!

Update: | ✝ Publicerat i Sanningtrams
När det drar ihop sig till kvällen börjar jag bli extremt uttråkad så jag googlade "roliga frågor till blogg". Fick upp denna, detta skall man ställa till sin partner ;) Känner till det mesta, men att fräscha upp minnet är aldrig fel haha! Så nu kör vi lite att jag ska hänga ut min kära man, så får ni även en möjlighet att få nys på några sidor om honom ;D! 1. Har du brutit mot lagen någongång? Enbart med att "råka" köra för fort! 2. Vad är det pinsammaste du varit med om? På skolan, snackade skit om en lärare i skolan som råkade sitta precis bakom mig i caféterian (det enda som han kom på just nu) 3. Vad är ditt favorit barndomsminne? Oj, måste tänka...det var när jag fick min första skiva som nu är min största idol, Yngwie Malmsteen :) 4. Hur skulle dina vänner beskriva dig? Total vansinnig, galen, har sjuk humor 5. Vilka lekar lekte du när du var liten? Cowboys och indianer lekte vi mest som 6. Vilket var ditt första jobb? Första jobbet började som en praktikplats på en förskola 7. Om en ande gav dig 3 önskningar, vad skulle du önska? Obegränsade önskningar, få vara frisk (fysiskt enligt honom) och att bli snuskig rik 8. På en skala ifrån 1 till 10, hur lycklig känner du dig nu? 10 9. Vad är det dummaste du gjort? Att jag svetsade utan skyddsglasögon som var nära att jag miste synen... 10. Var i världen skulle du helst vilja resa? Central Amerika 11. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Placera de smart, att inte behöva göra ett skit i hela mitt liv!! 12. Om du var ett djur, vilket skulle du vara och varför? Zebra, för att den rör sig obehindrad i mörker (ironi = ze-bra) 13. Hur var ditt första intryck av mig? Lätt att prata med, när man väl fick chansen. Absoluta första intrycket :) 14. Vad tror du händer efter att man dör? Tror att man på något sätt lever vidare, bara att man inte kan se den biten just nu kan man säga. 15. Vad har du alltid velat försöka göra? Kommer för fan inte på något annat så vi tar lite humor istället...SLICKA MIG SJÄLV PÅ RYGGEN!