11-11-11 kl 11

Update: | ✝ Publicerat i Bröllopet 11-11-11

Snart så, snart har vi varit gifta i ett år! Var har tiden tagit vägen?! 11-11-11 kl 11 sa vi ja till varandra, ja att dela våra liv Denna dag vi sa ja till varandra var helt underbar! Dagen började helt underbart och slutade helt underbart! Allt var helt perfekt! Dagen kunde inte sluta bättre! Efter många om och men fick jag äntligen byta efternamn! Kan man tro att det ska vara så svårt att byta efternamn? Krångel och allt, men tillsist så löste sig allt! Jag och Saga bytte från Nilsson till Ohlsson! Älskar mitt liv precis som det är! Det kan faktiskt inte bli bättre!!! Fru till världens bästa man som jag älskar mer än mitt eget liv! Vi har ett underbart barn som vi har blivit välsignade med, en dotter som har den underbaraste och goaste personlighet som finns! Sedan har vi även blivit välsignade med att vi väntar tillökning som kommer nästa månad! Fan, livet är ju helt underbart! Jag kan/vill inte önska mig något bättre!