Take the pain..!

Update: | ✝ Publicerat i Min andra graviditet
Tror bestämd att vi har ett barn i magen som totalt vägrar att titta ut, barnet är inte änns 1 år och visar redan tecken på trots. Detta ser ju vääldigt bra ut ;)! De på dagiset lär ju "ljubla" när jag dyker upp imorgon med sumomagen haha! Tror bestämt att krabaten har gått i vinteride och kommer till våren haha! Trist men det är väl sant haha! Att jag kommer sprängas med denna mage får jag väl räkna med i några månader till!! Varit ute på promenad idag och gick faktiskt runt hela byn nästan, hände det något? Mja, fick en förvärk så var det klart på den fronten! Jaja, krabaten kommer väl ut när det passar! Att vi längtar ihjäl oss spelar nog ingen större roll skulle jag tro! I mitt fall är det mer TAKE THE PAIN! Kan offra all smärtlindring som skall sättas in bara för att krabaten ska titta ut! Skiter i all form av smärtlindring för kroppen går snart av på mig!