Och hur länge ska jag vara borta?!

Update: | ✝ Publicerat i Min andra graviditet

Dag ut och dag in..tittar jag in i BB-väskan! Håller ju på att spricka snart juh! Sliter ut de fina kläderna och sedan gosar jag med de en stund och efter det viker jag fint ihop allt och lägger det så prydligt i BB-väskan! Man kan tro att jag ska vara borta i en månad eller så!

Bara för att, så ska jag riva ut allt om en stund och sedan vika in det bättre för jag kom på att jag vill ha med mina goa ulltofflor till BB :)!
carolinenilsson
Skrivet den:

Vilka söta plagg, det är ju så gulligt med dom där miniplaggen. Blir alltid så shoppingsugen när jag går på bebisavdelningen på affärer det finns så mycket fint. Men der dröjer nog ett tag innan jag får shoppa där igen :)

Josefin
Skrivet den:

Alla sådana "första" kläder är ju helt underbara, både till pojkar som flickor! Det är nästan farligt om jag går in på barnavdelningen för 99% så blir det shopping så kortet ryker, har börjat med att faktiskt ta ut pengar innan så går jag sedan in och handlar haha!


carolinenilsson
Skrivet den:

Smart att ta ut pengar innan ;) Då vet man vad man har att röra sig med. Jag tycker dock att det var roligare att handla kläder till första barnet, då shoppade man non stop och dottern hann knappt använda plaggen :) och skulle jag få barn nu skulle jag nog bli runierad då det finns sååå mycket sött. Anledningen till att det kanske var roligare att shoppa till första tror jag är att det finns så mycket söta flickkläder medan pojkläderna inte riktigt är lika roliga. Konstigt att det ska vara sån skillnad.

Josefin
Skrivet den:

Jo, det blev att jag fick ta ut pengar för jag höll väl bokstavligt talat på att ge mannen min hjärtinfarkt när jag hade köpt hem kläder till dottern haha! Hade då fått pluset på att jag väntade första barnet och det första jag gör är att rusa till h&m och lindex och handlar som aldrig förr haha!
Jo, det är ju otroligt fina och bedårande flickkläder som klänningar och fina tunikor med urgulliga strumpbyxor m.m. för pojkar är det mer den hårda stilen, lite mer rockstil är det i pojkkläder tycker jag hehe! men det är väldigt konstigt att det kan vara en sådan stor skillnad på flick och pojkkläder faktiskt :O!