Kan börja grina snart...!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet
Fortfarande ingen bebis här inte.. nu börjar det bli riktigt drygt! Känns som om jag kan börja gråta när som, har knappt inget som jag längre kan ha på mig och jag vill snart inte ut längre med denna mage! Tycker att jag ser inte klok ut med mina klädval som jag kan ha! Kommer aldrig i hela mitt liv sätta på mig mjukisbyxor efter detta! Allt ska slängas som heter mjukisbyxor för min del! Denna dag då? Solen har varit framme och det har varit riktigt skönt ute, la family passade på att gå ut på promenad i det fina samt att Saga fick springa av sig energi! Och nu är hon riktigt trött, någon som väntar på klockan ska bli 19 så hon får krypa till kojs! När vi frågar henne om hon är trött får man en stor suck och ett ansträngande "ja"! Nu blir det för min del att dra mig tillbaka, tröttheten är påtaglig dagligen! Därför bloggandet hamnar lite åt sidan just nu!