Här ska det börjas i tid!

Update: | ✝ Publicerat i Julen för la family
Denna julhandling för detta år kör vi ren lathet! I år klickar vi hem ALLA julklappar! Anledningarna är många att vi inte tar detta år och handlar i stan..1.har en nyfödd. 2. vill INTE stressa ihjäl mig med att handla. 3.trångt som fan kommer det bli! Jag ser bara fördelar med att klicka hem julklapparna, inget stress, kan kolla på sakerna precis när det passar MIG! Sagas lista börjar ta sig, kommit lite mer på listan nu efter bilden blev tagen! Ola kan jag inte tillägga för han brukar titta in här då och då, så hans presenter får jag hålla för mig själv! HUR NU DET SKA GÅ? menmen! Måtte han bara inte fråga vad jag önskar mig..har ingen aning! Suger verkligen på att önska mig saker och ting! Önskar mig det vanliga, en fin och underbar jul men jag vet vad han ska få iaf :D! Det bästa är att han inte kan ana något om det, det är inget som han har snackat om eller så! Tror/vet att detta hade passat han helt perfekt att sysselsätta sig i timmar med thithi!
Sophie Söderqvist
Skrivet den:

Jag är precis lika dan, haha!:)
Vad smidigt att klicka hem alla julklappar, det borde jag nog med göra. Vore så skönt att slippa trängas med massa människor på stan :)

Svar: Känns som detta år är bäst att klicka hem presenter! Vet man exakt vad man ska ha så kan klicka hem :) Sedan slipper man som sagt all stress och att trängas med andra stressande människor haha
Josefin