Gamla ting är inte som IKEA!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet
Fortfarande.....ingen bebis! Får en känsla av att jag blir nog denna gång igångsatt, jag vet inte men det känns som det! Ska till barnmorskan på tisdag. Tycker att jag gör det man kan göra för att ge en pusch för att starta förlossningen, jag får bara någon enstaka förvärk som är lite smärtsamt sedan är det inte mer! Usch denna väntan tär på mig, kroppen orkar snart inte! Mina höfter klarar snart inte av denna "tyngd", riktigt smärtsamt att ta sig upp från säng/soffan/köksstolen..Hade vi nu bott i Norge hade krabaten redan varit ute, där sätter de oftas igång en när man har gått över en dag! Det hade jag verkligen inte tackat nej till nu! Nee fy, kommer det ingen bebis till tisdagen så vill/ ska jag be att jag blir igångsatt! Bebisen är ju helt fullvuxet nu om man säger så och krafter ska ju även finnas på förlossningen! Inte nog med att humöret är lite sisådär idag så är det trist ute, verkligen sådan höstväder så vad passade bäst denna dag? Jo, jag satt fart i familjen Ohlsson så det skulle bli städat i hela lägenheten! Nu skiner hela lägenheten! Tror att Ola och Saga blir glada när jag är på BB sedan så de får lite andrum från mig nu haha! Har även kladdat med att göra rent en gammal ljusstake, älskar verkligen sådana gamla ting! Moderna ting är trista och tråkiga men sådana gamla ting tycker jag är mer i personlig värde, de har varit med om något! Många ting av våra grejer har gått i arv! Historia, med andra ord! Saker som inte finns på IKEA eller sådant ♥ Nu är det kaffe som gäller för de vuxna i familjen!