Både min och mannens dag, fast mest mannens!

Update: | ✝ Publicerat i Bröllopet 11-11-11, Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet, Saga 2-3 år
Då var det pappans dag i denna lägenhet! Denna dag har börjat helt fantastiskt, Saga har gjort teckningar och hjälp av mig skrivit till honom "Grattis pappa! Du är bäst!", sedan har hon hjälpt till med att göra tårta på morgontimmarna och herre min gud vad den var mättande..tror att jag är mätt större delen av denna dag! Den stolta pappan i lägenheten blev så glad av sina presenter :)! Två böcker och luktgrejer! Saga har även skrivit ett personligt inlägg på facebook till Ola, vad det står kommer vi nog aldrig komma på haha! Så presneter och allt annat har han fått men denna dag är ju inte slut bara för det, idag ska han helt bli uppassad av familjen! Vi har även något annat att fira denna dag, våran bröllopsdag! Snacka om att 1 år har gått FORT! Annars nu på morgontimmen så har det inte hänt mycket, trodde seriöst att förlossningen hade startat när jag började med tårtan. Fick tre sådana sammandragningar, men nu efter några timmar märkts det inget så även på den fronten är det lugnt..än så länge. Tänkte idag gå igenom BB-väskan i säkerhetsfall så jag inte har glömt något ♥ Hade ju varit lite speciellt om bebisen ville titta ut denna dag, inte nog med att det är en perfekt farsdagspresent även en present till oss båda på bröllopsdagen haha! Annars denna dag blir det nog inte mycket för oss, blir nog en sådan fin och underbar dag som vi passar upp på varandra lie extra skulle jag tro :)