1.2.3...5...9!

Update: | ✝ Publicerat i Mammans/fruns vardagsbabbel, Min andra graviditet
1.2.3...5...9. Så många gånger har jag vaknat denna natt för att springa på toa! Känns som om ögonen går i kors på mig och ändå kan jag inte bara lägga mig för då vänder jag på dygnet!! Fy fan vad illa, kvittar hur trött jag kan vara så måste jag vara uppe för annars om jag somnar på dagen så somnar jag aldrig på natten! Känns som om jag kan brista ut i gråt när som, slutkörd i kroppen, gör sjukt ont i höften när jag går, axeln skriker av pain! Just nu så sker det inte mycket kan jag lova, sitter i soffan och bara är off..Saga är morgontrött så hon sitter tyst och äter smörgås och kollar på tecknat! Inte ett ljud hörs och det är faktiskt väldigt skönt! Hade ju varit så typiskt om jag skulle få huvudvärk på detta skit med så hade det ju varit helt underbart! Hoppas Ola inte är upptagen imorgon för hade tänkt att kidnappa med honom till barnmorskan samt att om han kunde lämna Saga på dagis för seriöst så pallar jag inte med frågor nu om graviditeten! Visst det är ju fint att de bryr sig, men det är inte det! Just nu orkar jag inte med det! Kanske även ska passa på imorgon och kolla på julklappar när jag är inne i stan om tiden räcker till! Får la se vad man orkar göra! Idag blir det nog inte mycket gjort skulle jag tro!