Usch för nästa vecka...

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader, Mammans/fruns vardagsbabbel, Saga 2-3 år
Dagarna flyter på som vanligt för familjen Ohlsson! Idag har vi gjort den riktiga och första utflykten med Gustaf, resan började vid tio och vi kom hem strax efter halv sex ikväll! Hela familjen blev totalt slutkörda! Men gud vad barnen har varit duktiga idag, hade tänkt mig världens krig från en av de eller båda! Saga har varit som ett levande ljus från morgonstarten och Gustaf har sovit större delen av dagen i vagnen! Resan blev av till BB igen för att göra den sista kollen, dock får vi åka tillbaka för troligen har Gustaf fostervatten/fosterfett eller liknande i öronen för det blev inte riktigt godkänt. Det var gränsen till godkänt, men så blev det inte det så det får bli en sådan långtur redan på onsdag! Fy fan, vad det kommer ske grejer till veckan! Många samtal, det skall bokas BVC-koll, ringa barnmorskan, in till CSK, Saga ska till läkaren.. säkert mer som kommer att ske men det är de som är de viktigaste just nu. Med syskonen går det prima! Här hade vi tänkt världens svartsjukedrama som man enbart kan se på tven men istället så tycker jag och Ola att Saga har växt till sig som bara den sedan Gustaf föddes! Hon älskar verkligen att ta ansvar och hjälpa till med det praktiska! Direkt när Gustaf börjar gråta så är Saga framme hos honom med napp eller flaska! Saga har växt så otroligt mycket som person de senaste dagarna! Min stora tös ♥ Älskar verkligen livet som flerbarnsförälder :)!! Annars då? Jodå, inget nytt att skriva om annars.. mitt jävla bankkort har totalt kraschat, andra på ett år...! Just nu så sitter jag (ligger) nedbäddad i sängen med Gustaf som sover som en stock och inväntar min kära och underbara man som ville köpa lite gottis åt gottegrisen (jaaag!!) Saga ligger i sin säng och sover, jaa hon måste verkligen ha varit trött nu ikväll. Inga protester eller något har det varit med nattningen :)!!