Tackar och bugar får jag göra

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader
image Trötthetens dag firar jag idag...ögonen går i kors kan jag lova! Gustaf somnade inte riktigt strax efter tolv inatt och han vaknade superduper tidigt med!! Strax innan fem ville han upp, så det var bara att tacka och ta emot. Upp med Gustaf så han fick en ny blöja och sedan gottade vi ned oss i soffan med den tända granen. Efter en stund så började ögonen bli tunga på Gustaf och sedan somnade han efter en liten stund. Tro det eller ej så somnade även jag! Vi båda stensov och jag vaknade vid åtta av Gustaf snarkningar :-) Han stensover fortfarande så han lär nog sova en del idag ;-) Längtar till nästa år, om några månader för då ska jag tatuera mig. Gustaf och hans mellannamn samt datum ska in :-) Ska om någon vecka boka tid för han jag ska vara hos är väldigt poppis så det kan ta sin tid haha!