Samtal, efter samtal, inväntar samtal

Update: | ✝ Publicerat i Gustaf 0-3 månader, Mammans/fruns vardagsbabbel, Saga 2-3 år
Helloj på er :) Här vräker verkligen snön ner och vi i familjen sitter inne med rinnande, stoppande näsor, hosta och hesa! Jag och Saga har åkt på dunderförkylning.. mannen min har åkt på annat skit, ingen som vet vem han är på sjukhuset nu för att checka det. Gustaf är den enda som har klarat sig..än så länge! Just nu så ser vi på nalle puh och har det mysigt. Gustaf ligger i famnen på mig och blir flaskmatad - inte klokt vad han kan äta hehe :) men strax är han på gränsen till att somna, han ser liite trött ut hehe :) Någon annan som är trött i denna familj är Saga, hennes humör är lite sisådär idag, lite småbutter kan man säga att hon är. Igår märkte vi förresten av den första svartsjukan från Sagas del, jag och Ola bytte "arbetsuppgifter" så han hade hand om Gustaf på eftermiddagen och herre gud vad hon försökte klättra upp på honom, jaa hon gjorde i all sin makt för att få uppmärksamhet. Vi var inte beredda på just detta, vi var mer inne på att hon skulle bli världens svartsjukaste person om jag hade hand om Gustaf för Saga har varit så mammig men nu istället är det bara pappa i skallen på henne, visst det är ju väldigt roligt..känns bara lite konstigt att hon inte vill vara hos mig längre på samma sätt, men blir nog en jämnare balans när alla i familjen har kommit in i en ny rutin med en ny familjemedlem! Annars denna dag har det inte hänt mycket, har suttit större delen av morgonen i telefonköer och annat skit men nu är det möget iaf klart. Nu har BVC-kollen blivit bokad, snackat med dagiset ang Saga så nu har jag inte mer på min lista att göra idag..inväntar samtal från min kära man och hoppas han snart hör av sig ♥ Blir nog om en liten stund att gå tillbaka till julgranen, tog fram den idag för att ha lite annat att tänka på så nu återstår det att "vika" upp alla grenar och sådant och sedan slänga på pyntet :)!